איך לעצב את החדר

איך לעצב את החדר

חדר מעוצב בבית  הוא חדר המשרה תחושת נינוחות אשר גורם לכל מי שגר בו או רק מתארח לכמה שעות לחוש רוגע ושלווה. כיום, עם מגוון חנויות הסטוק ורשתות לעיצוב הבית, קבוצות הפייסבוק וסרטוני יו טיוב נראה שיש אינספור תשובות ופתרונות לשאלה איך לעצב את החדר.

איך מתחילים לעצב חדר?

כשאנחנו מתחילים בעיצוב חדר, אנחנו צריכים לחשוב על כמה דברים:

  1. מה מטרת החדר? – האם החדר מיועד להיות משרד? אולי חדר ילדים? צריך להכין רשימה מהם החפצים שאתם רוצים שיהיו בחדר: מיטה, ספה, שולחן, ארון, כיסאות, שטיח וכו'.
  2. מה גודל החדר? – חשוב שתערכו מדידות על מנת שתדעו מראש אילו חפצים יתאימו ואילו לא. הרי אין טעם לקנות שטיח מלבני גדול לחדר אם יש מקום לשטיח עגול וקטן.
  3. איזה סגנון אתם אוהבים? – קיימים מגוון סגנונות עיצובים לחדר: מינימליסטי, נורדי, וינטאג', כפרי ועוד. חשוב שתסתכלו באתרים או במגזינים לעיצוב הבית כדי לקבל השראה.
  4. איזה צבעים אתם אוהבים? – תמיד חלמתם על טפט עם דוגמא גיאומטרית? תמיד רציתם שטיח ירוק בחדר? זה הזמן לבחור צבע אחד (לרב זה הצבע האהוב עליכם) ולהתאים לו עוד צבע אחד או שני צבעים כדי ליצור הרמוניה ואסתטיקה נעימה לעין.
  5. תקציב – בדקו מראש כמה כסף תוכלו להשקיע בעיצוב החדר. הרי אין טעם לרכוש שטיח לחדר באלפי שקלים אם יש לכם תקציב פנוי של כמה מאות. השוואת מחירים בין חנויות ואתרי עיצוב שונים או קבלת ייעוץ מחברת המתמחה בעיצוב בתים יוכלו לעזור לכם לתכנן את התקציב בצורה הטובה ביותר.

לעצב את החדר במהירות ובקלות

אז אחרי שבחרתם סגנון, בחרתם צבע והגדרתם תקציב, אתם מוכנים לשלב הבא והוא חיפוש הפריטים עצמם. זה החלק שרב האנשים נמנעים ממנו כי הוא מבלבל ובעיקר גוזל זמן. הרי למי יש כוח לעבור מחנות לחנות, לנסוע בין מרכז קניות אחד לשני עד שמוצאים את הרהיט או השטיח שעליהם חלמתם? לאף אחד! לכן, מומלץ לעשות יום סטיילינג לעיצוב החדר.

ביום סטיילינג כזה אתם ומעצבת הפנים הולכים ליום קניות אחד שמרכז את כל הקניות שאתם צריכים לבית, זה יכול להיות באחת מרשתות עיצוב לבית או באחד ממרכזי הקניות. ליום כזה כמה יתרונות:

  • המעצבת עוזרת לכם להחליט בקלות ובמהירות מה מתאים, כך שתמנעו מלחזור הביתה כדי לחשוב על זה כמה ימים.
  • המעצבת יודעת להתאים בין גודל הפריט בחנות לבין גודל החדר, כך שלא תמצאו את עצמכם רוכשים פריט גדול מדי או קטן מדי.
  • המעצבת מכירה את המקומות הכי טובים לרכוש בהם ריהוט, שטיחים ואקססוריז לבית. היא תוכל לקחת אתכם לחנויות ולרשתות לעיצוב הבית שמעולם לא הכרתם.

לקביעת פגישה עם אחת מיועצות העיצוב שלנו על מנת שתעצב עבורכם את חדר החלומות שתמיד רציתם, השאירו פרטים …

אנו מציעים לכם מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן