עיצוב הבית בגוונים מהירים

עיצוב הבית בגוונים בהירים

עיצוב הבית בגוונים בהירים יוצר תחושה של אלגנטיות, סטייל בעיקר מוסיף תחושה של אור וחמימות בחדר. בחנויות העיצוב והצבע תוכלו למצוא מגוון רחב של גוונים בהירים ולא רק אפור או לבן. תוכלו למצוא בין היתר את משפחת גווני השמנת, הקפה, הפסטליים ואיתם תוכלו לעצב לכם את בית החלומות.

אין ממה לחשוש

כשחושבים על עיצוב הבית בגוונים בהירים חושבים מיד על בית שכולו לבן והתגובה הראשונית היא כמובן, להירתע ולהימנע. הסיבה היא כמובן החשש שבבית בעל גוונים בהירים, יראו את כל טביעות הידיים של הילדים, כל הכתמים וכל האבק. אבל, היום תוכלו למצוא ברשתות השיווק מגוון רחב של מוצרי ניקיון, מגבונים וספוגיות לניקוי משטחים, גם משטחים לבנים. כך שאם הילד צייר בטעות על הקיר, תוכלו בקלות ובמהירות לנקות אותו ולהשיב אותו לקדמותו מבלי לצבוע אותו מחדש.

אם אתם חוששים מעיצוב הבית בגוונים בהירים בגלל המראה הנקי או המינימליסטי, תמיד תוכלו להוסיף נקודות של צבע ולהאיר את החדר עם כיסוי כריות, שמיכה מפנקת או שטיח בעל דוגמא צבעונית. כמובן, שהחוכמה היא לעשות את שילוב הצבעים והחומרים הנכון כדי לתת לחדר הרגשה נעימה וחמימה.

איך לעצב נכון בגוונים בהירים?

אם לא למדתם בבית ספר לעיצוב פנים, רב הסיכויים שאתם לא מכירים את חוק 60/30/10 שמבוסס על חלוקת פלטת הצבעים לפי אחוזי משקל, כך שכל אחד יכול לעצב את הבית בגוונים בהירים בקלות. החוק הוא די פשוט, כדי לעצב בית בעל הרמוניה ואסתטיקה כל גוון צריך להופיע בחדר במידה מסוימת. ככל שהגוון נמצא יותר בחדר, כך הוא יותר דומיננטי ויותר נותן את הטון לאווירה הכללית.

לפי החוק, צריך לבחור בגוון כללי שיהווה 60% מהגוונים בחדר (הגוון הדומיננטי), גוון נוסף שיהווה 30% מהגוונים בחדר (הגוון המשני) וגוון שלישי ואחרון שיהווה 10% מהחדר. הגוון השלישי שבוחרים יהיה לרב זה שמוסיף את הצבע הבולט יותר (הגוון המקפיץ).

לדוגמה, אם בחרתם בצבע קפה מוקה כגוון הדומיננטי, בצבע בז' כגוון המשני ובצבע תכלת כגוון המקפיץ, תוכלו לבחור את הרהיטים הגדולים כגון ספה או שטיח בצבע קפה מוקה, את שולחן הקפה בצבע בז' ולהוסיף שתי כריות קטנות או עציץ קטן בצבע תכלת.

חשוב לשים לב! במידה ואתם משלבים גם חפצי נוי, צמחים ואפילו וילונות בעיצוב החדר גם הגוונים שלהם צריכים להשתלב בפלטת הגוונים הבהירים שבחרתם לבית שלכם.

עיצוב הבית בגוונים בהירים יכול להיות מאוד מרשים ומזמין ובתנאי שעושים אותו נכון, אם אתם לא יודעים איזה שטיח לבחור ואיך להתאים אותו לצבע הספה, המעצבים שלנו ישמחו לדבר איתכם

נקודות חשובות שצריך לשים לב אליהם

מלבד עיצוב הסלון והבית בצבעים בהירים, יש לקחת בחשבון שלא אחת בסלון נמצא פתאום המזגן, אם מדובר בדירה חדשה או במזגן חדש, ניתן לבחור  מזגן שיתמזג עם העיצוב הנוכחי, אך חשוב לדעת שאפשר גם את המזגן להסתיר ולסדר בצורה כזאת שלא יפריע "בנוף" הסלון ויתמזג איתו.  מלבד מעצב דירות שיסייע לכם לעצב את החלל בצורה שאתם רוצים, חשוב להזמין מתקין מזגנים מוסמך שלמד קורס מיזוג אוויר ויעשה את העבודה בצורה נקייה, ללא צינורות גלוייים שתאפשר התמזגות עם העיצוב וחלל הסלון.

 

 

אנו מציעים לכם מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן